羊豬家的孖寶

Share Button

        羊豬家的活寶貝久未露面,一轉眼,樣子都不一樣了,不知大家在街上碰上能否認出來?他們都長成不同的模樣,也有著不同的個性,一個是"麻煩友",一個是"百厭星",你猜誰是誰的本性?

Share Button

Facebook 留言

5 thoughts on “羊豬家的孖寶

  1. 過獎啦~做咩諗到我咁鬼老><我老人家唔洗贊太多啦~現在的我同你以前教果陣的我最大的分別就係謙厚左好多~哈哈~但後生仔真係要贊多d呀,違心都要俾多d鼓勵你現在d學生,哈~可能你一贊,後生仔將來做d得意野有時真係估你唔到><我之前都有澳日"教思"的欄目上見到你寫的文章,亦知道做語文老師平時上課批作業已經唔容易了,你還可以抽身寫作和做專題已經被我呢個還係學生堅持所做的野辛苦同有意義得多了,亦希望見到你的大作啦~哈哈~

  2. 真係好唔同樣喎...
    [版主回覆08/05/2008 18:32:00]錦生,我常常在澳日內看見"梁錦生"這名字,一直猜想會不會是你,但文筆很是老練,而且很有作為的樣子,我便想可能是一個年紀半百的中年人,那天,倩文來探我,問起你的近況,才知道那人是你,真是了不起,以後我便可以直接看到你的大作啦!我偶然也去做些專題,很少用真名,不知你能否猜到誰是我?

  3. 好可愛呀!佢地好白呀(好想咬一啖呀><)
    [版主回覆07/23/2008 23:02:00]好呀,你來咬呀!羲B好想去你屋企睇貓貓呀!

  4. 我猜大B係"百厭星",嗰樣望落去好似有好多計仔~ 
    細B係"麻煩友", 睇見佢抓頭就知啦…..
    唔知對唔對呢? 哈哈
    [版主回覆07/23/2008 23:01:00]答錯啦!細B先係百厭星,好大膽,但大B就係煩人,諸多事實又怕死,HOHOO…….

發佈回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *