棉花糖的甜蜜

Share Button

         驀然回首,年少的我曾經有一種夢寐以求的零食,那就是粉紅色一團,很大很大,很軟很軟,黏著化不開的甜膩的棉花糖.

         我的童年在廣州度過,那時物資匱乏,一條很小很小的香蕉要分幾個人吃,一個橙要切成八片供一家人享用,但那些東西吃起來卻覺得份外美味.我是來澳以後才有機會接觸棉花糖的.小時候,我不是那種活潑可愛的小孩子,我沉靜孤癖,靜得幾乎沒有童真的感覺,也不怎麼懂得與人交流.每次買了棉花糖,我就笨手笨腳,弄髒了手又不識求助,黏了一臉又不知如何,吃得非常無助,總是不知道怎樣把它們全部吃完……幾次之後,媽媽就沒有單獨買給我們每人一個,我通常是看著弟妹們吃,然後分得一點點,但那種一起黏著吃的感覺特別快樂.我最喜歡看著棉花糖形成的過程,看著轉軸吐出一絲絲的粉紅,然後慢慢地聚成一個大球,好像聚成一片夢想的雲,然後我們一起把夢想吃進肚去,感覺是說不出的奇妙……

        其實,我覺得棉花糖不怎麼好吃,當中的甜味又膩又單調,外表雖然好看,但吃起來非常麻煩,弄得一口一手都是黏黏膩膩的……但我喜歡和弟弟妹妹圍著吃那種快感,妹妹分給我一大片,糖碎黏手的時候可以輕鬆地擦掉,當我吃得煩膩的時候,弟弟會幫著把剩下的吃完.年少的感覺一如綿花糖,那種快樂既無知又單調,但如果身邊有愛你的人,一起圍著分享當中的喜悅,感覺便變得特別快樂.我慶幸自己有過那些甜蜜的歲月.今天羲b和羊矇當然也要來一口!

 

Share Button

Facebook 留言

7 thoughts on “棉花糖的甜蜜

  1. 我排左成半個鐘先等到個棉花糖 ~ 食果陣真係好有滿足感 =] 其實如果你識得點食就唔會食到成口都係ga lar ~
    [版主回覆11/23/2008 22:53:00]高人也,真係要請教!hoho

  2. 其實我第一次食棉花糖的時候, 我覺得無想像中咁好食…
    食到成嘴都係…
    [版主回覆11/23/2008 22:53:00]估唔到你都同我一樣wo!考試好嗎?

  3. Hi 楊生…. 我找到個錯字….. 第三段: 其實,我覺得 錦 花糖不怎麼好吃…… 錦→綿
    [版主回覆11/23/2008 22:52:00]不錯,又可以加分了,原來缺點也可以很有作用,haha……

  4. 以前也一直很想吃的…
    但別人說好像吃空氣…而且很黏,沒想像中的好吃~
    [版主回覆11/23/2008 22:51:00]吃空氣這比喻很好!

  5. 講開食綿花..我間唔中都幾鐘意食..因為次次見佢咁大份咬落去肯定好正..但係次次都冇乜滿足感..我記得第一次食綿花係係海馬公園同表姐表妹佢地食…感覺係點..都唔記得左LU….HOHO~
    PS:張相好幸福AR..XDD
    [版主回覆11/18/2008 02:01:00]係呀,其實綿花糖都唔係咁好食ja,但食既時候多數係開心既!咁就夠啦!等你大個仔咪可以同自己既仔囡一起食LO,一樣好幸福GA!

  6. 一家人一齊真係好,,吾吾,, 我都好懷念細個個時ga日子,, 無憂無慮! 人大左,,諗ga野都唔同晒,, 見到自己爸爸媽媽白頭髮漸漸多起身,, 真係無形有一種承擔起屋企一切ga責任感,, 所以要好好珍惜同佢地一齊有玩有笑ga時間^^ 到左依邊之學,,咩事都係要自己一個人解決,, 令我的確長大左,,亦明白父母ga辛勞同偉左,, 原來以前佢地為左我係花左好多ga心機ga,, 所以我不會再辜負佢地! 要努力地活出個未來!
    [版主回覆11/18/2008 01:55:00]係wo,你屋企既組合和豬一樣,希望我們一樣咁幸運,我對仔仔同你兩兄弟一樣咁乖巧!hehe……

發佈回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *